.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش و پرورش خاستگاه اصلي مقابله با تهديدات نرم
آموزش و پرورش خاستگاه اصلي مقابله با تهديدات نرم

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: بايد به دنبال اثرگذاري توليد علم باشيم كه آموزش و پرورش خاستگاه اصلي مقابله با تهديدات نرم است.

عبدالوحيد فياضي صبح امروز در همايش تجليل از برگزيدگان هفتمين جشنواره علمي پژوهشي و نخستين فراخوان طرح پيشگامان عصر پيشرفت و عدالت در باشگاه فرهنگيان مازندران گفت: بايد از عدم حضورم به طور كامل در اين جلسه عذرخواهي كنم چون مديران گرفتار جلسات متعدد هستند و بايد در جلسه ديگري شركت كنم.

وي با اشاره به تعداد كم حضور مردان در اين در اين همايش پژوهشي اظهار داشت: مگر مردان نخبه نيستند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران با بيان اينكه آموزش و پرورش در توليد علم از سهم بالايي برخوردار است، تصريح كرد: اين سهم بايد حفظ، گسترش و توسعه يابد.

وي با اشاره به اينكه مقابله با تهديدات نرم نيازمند داشتن نيروهاي فعال در بخش پژوهش است، گفت: بايد به دنبال اثرگذاري توليد علم باشيم كه آموزش و پرورش خاستگاه اصلي مقابله با تهديدات نرم است.

فياضي ادامه داد: وقتي مقابله با تهديدات نرم پيش مي‌آيد آموزش و پرورش به عنوان يكي از اثرگذارترين نهادها بايد فعال شود كه وظيفه آموزش و پرورش در اين بخش بسيار حساس‌تر از ساير نهادها است.

وي خاطرنشان كرد: اگر چه ساير حوزه‌هاي فني و صنعتي نيز مي‌توانند براي مقابله با تهديدات نرم فعال شوند اما هيچ‌گاه تلاش اين نهادها براي براندازي خاموش به وسعت دستگاه‌هاي علمي و فرهنگي نيست.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران بيان داشت: دستگاه تعليم و تربيت يك نهاد توليد انسان است و انقلاب اسلامي بايد در كنار تمام توجه به ساير موارد علمي همپاي ساير ارزش‌ها حركت كند.

وي با اشاره به اينكه جريان جنگ نرم در دستگاه تعليم و تربيت رسوخ كرده است، افزود: امروز ميدان جنگ با دشمن شلمچه و كردستان نيست بلكه گستره جنگ نرم در پشت نيمكت‌هاي كلاس درس، دانشگاه‌ها رسوخ كرده است.

فياضي با بيان اينكه فراگيري تعليم و تربيت در مدارس براي بيش از 99 درصد از دانش آموزان ايراني فراهم شده است، تصريح كرد: به تعداد دانش‌آموزان دشمن جنگ نرم و براندازي خاموش را براي كشور ترسيم كرده است كه بايد با تحقيق و پژوهش‌هاي كاربردي در اين زمينه اقدام شود.

وي با اشاره به اينكه دنيا به دنبال استيلاي حاكميت بر روح و افكار مردم است، خاطرنشان كرد: اين مسير را دشمنان با برخوداري از از دانش و علم با نگاه سياسي در حال ترويج هستند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: ما به دنبال گسترش علم براي فرزندان اين آب و خاك بايد باشيم و در كنار آن نيز بايد فرزندان‌مان را با ارزش‌هاي انقلابي آشنا كنيم تا پايبندي به آرمان‌ها در جوانان اين مرز و بوم ديده شود.

رئيس سازمان بسيج فرهنگيان و دانش‌آموزي استان مازندران نيز در اين همايش گفت: 793 مقاله به دبيرخانه هفتمين جشنواره علمي پژوهشي ارائه شد كه از بين اين مقالات 215 مقاله برتر بودند كه از بين اين مقالات حضور شش مقاله به عنوان برتر انتخاب شدند.

محسن نجيب‌زاده تصريح كرد: در نخستين فراخوان طرح پيشگامان عصر پيشرفت و عدالت در مازندران نيز 110 مقاله به دبيرخانه ارسال شد كه از اين تعداد هشت مقال به مسابقات كشوري راه يافت./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.